• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68470
+
-

سمنان یکی از ۷ شهر دوستدار کودک  انتخاب شد

شهردار سمنان با بیان این‌که شهر دوستدار کودک به این معنی است که نیازهای کودکان در امور شهری در کانون توجه قرار می‌گیرد گفت: سمنان یکی از 7 شهر دوستدار کودک انتخاب شده است. به گزارش مهر، «محمد ناظم رضوی » افزود: شهر دوستدار کودک، شهری است که نیازهای کودکان و نوجوانان را در کانون توجه قرار داده و تلاشی در زمینه توسعه، مناسب‌سازی و بسترسازی از منظر کالبدی و اجتماعی شهر برای فعالیت کودکان است تا آنها نیز مانند سایر شهروندان منطبق با نیازهای‌شان بتوانند در شهر زندگی کنند. 

وی بیان کرد: شهر دوستدار کودک زمینه‌ساز رشد و ارتقای ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی اعم از امنیت، نشاط و سلامت کودکان و نوجوانان است. شهردار سمنان افزود: شهرداری برای توسعه هر نوع همکاری در فعالیت‌ها و همچنین توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی و امکانات مرتبط با آن در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سطح شهر سمنان آماده است.

 ناظم رضوی ادامه داد: برای تحقق شعار «سمنان، شهر دوستدار کودک» فعالیت‌ها و کارگاه‌های آموزشی شایسته کودکان این شهر باید برنامه‌ریزی و اجرا شود. این شعار خود دارای 2 جنبه است. یکی شهری که کودکان آن را دوست دارند و دیگری، شهری که ظرفیت بهتر و مطلوب‌تر را برای‌ زیست کودکان فراهم می‌کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید